Čím se zabýváme?

Kompletní vedení podvojného účetnictví / daňové evidence / jednoduchého účetnictví

Více informací
  • kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • evidence pohledávek a závazků
  • přehled majetku, vedení účetních odpisů
  • vedení skladového hospodářství
  • sestavení účetní závěrky a uzávěrky, podklady pro audity
  • sestavení výkazů zisků a ztrát, rozvahy a přílohy k účetní uzávěrce
  • zpracování přiznání k DPH, k dani z příjmu atd.
  • daňové poradenství, účetní konzultace
  • výkazy zisků a ztrát
  • hlídání termínů, zajištění platebních příkazů

Daňová optimalizace / nastavení firemních daňových procesů

Více informací
  • Konzultace účetních procesů, zavedení vyhovujících procesů
  • Asistence při nastavování účetních procesů
  • Revize workflow
  • Kompletní nastavení účetních procesů
  • Zavedení online účetnictví, controlling a reporting

Daňové poradenství pro spolupracující subjekty

Více informací
  • Průběžné konzultace
  • Daňová analýza
  • Daňový dohled
  • Daňová optimalizace procesů podnikání a obchodních vztahů
  • Daňové plánování
  • Zastupování před správci daní

Podpora nastavení GDPR procesů

Více informací
  • Analýza veškerých zpracovávaných dat a subjektů.
  • Nastavení procesů a bezpečnostně-technických opatření pro zpracování dat.
  • Získání souhlasu od zákazníků a odstranění dat všech, kteří jej neposkytnou.
  • Získání souhlasu pro zasílání marketingových sdělení, pokud je rozesíláte.

Zavedení efektivních firemních účetních procesů

Více informací
  • Svoz dokladů od klienta
  • Sdílení dokladů přes vzdálenou plochu
  • Zajištění přístupu přes vzdálenou plochu do účetního programu
  • Online přehled zpracovaných dokladů
  • Zajištění mobilní aplikace pro účtování z terénu, pokud je to zapotřebí
  • Zajistíme, aby doklady splňovaly formální znaky EET
  • Nastavení různých přístupových práv

Komunikace se správci daní

Více informací
  • Zajištění komunikace se správci v daných časových lhůtách
  • Komunikace s okresní správou sociálního zabezpečení
  • Komunikace s pojišťovnami

Obsluha datové schránky

Více informací
  • Zasílání elektronicky podepsaných dokumentu např. DPH/KH/SH.

Registrace k daním, DPH / hlídání termínů podání přiznání

Více informací
  • Zajištění registrační povinnosti daňových subjektů
  • Ukončení registrační povinnosti daňových subjektů
  • Daňové správcovství / kalendář daňových povinností

Poskytnutí sídla / provozovny s.r.o. / a.s. přebírání pošty (virtuální asistentka)

Více informací
  • Poskytnutí sídla firmy
  • Služba virtuální kanceláře
  • Denní přebírání pošty a upozornění na přijatou poštu e-mailem.
  • Označení na budově dle živnostenského zákona
  • Možnost osobního vyzvednutí přijaté pošty

Poskytujeme pronájem malometrážních kanceláří a komerčních prostor

Více informací
  • k dispozici zasedací místnost/kancelář o kapacitě od 2 do 10 osob
  • možnost hodinového pronájmu vč. tiskárny, projektoru, občerstvení…

Transformace z FO na společnost s ručením omezeným

Více informací
  • přechod z jednoduchého účetnictví na podvojné
  • pomoc při změně právního subjektu
  • zajištění kompletní dokumentace pro živnostenský rejstřík
  • zajištění kompletní dokumentace pro Vámi zvolenou banku vč. přípravy pro složení základního kapitálu
  • zajištění kompletní dokumentace pro vznik společnosti s ručením omezeným s Námi spolupracujícím notářem

Kompletní založení s.r.o. / akciové společnosti na míru s registrací volné domény

Více informací
  • od výběru názvu společnosti a ověření, zda je možné název zanést do obchodního rejstříku
  • po registraci volné domény pro tvorbu webu společnosti s ručením omezeným či akciové společnosti
  • zajištění kompletní dokumentace pro živnostenský rejstřík
  • zajištění kompletní dokumentace pro Vámi zvolenou banku vč. přípravy pro složení základního kapitálu
  • zajištění kompletní dokumentace pro vznik společnosti s ručením omezeným s Námi spolupracujícím notářem
  • zajištění kompletní dokumentace pro vznik akciové s Námi spolupracujícím notářem

Disponujeme pojištěním profesní odpovědnosti účetních, daňových poradců a auditorů, zaměstnanců za škodu.

PRACUJEME S TĚMITO ÚČETNÍMI SOFTWARY