Čím se zabýváme?
Kompletní vedení podvojného účetnictví / daňové evidence / jednoduchého účetnictví
Více informací
- kompletní zpracování a vedení účetnictví
- evidence pohledávek a závazků
- přehled majetku, vedení účetních odpisů
- vedení skladového hospodářství
- sestavení účetní závěrky a uzávěrky, podklady pro audity
- sestavení výkazů zisků a ztrát, rozvahy a přílohy k účetní uzávěrce
- zpracování přiznání k DPH, k dani z příjmu atd.
- daňové poradenství, účetní konzultace
- výkazy zisků a ztrát
- hlídání termínů, zajištění platebních příkazů
Daňová optimalizace / nastavení firemních daňových procesů
Více informací
- Konzultace účetních procesů, zavedení vyhovujících procesů
- Asistence při nastavování účetních procesů
- Revize workflow
- Kompletní nastavení účetních procesů
- Zavedení online účetnictví, controlling a reporting
Daňové poradenství pro spolupracující subjekty
Více informací
- Průběžné konzultace
- Daňová analýza
- Daňový dohled
- Daňová optimalizace procesů podnikání a obchodních vztahů
- Daňové plánování
- Zastupování před správci daní
Podpora nastavení GDPR procesů
Více informací
- Analýza veškerých zpracovávaných dat a subjektů.
- Nastavení procesů a bezpečnostně-technických opatření pro zpracování dat.
- Získání souhlasu od zákazníků a odstranění dat všech, kteří jej neposkytnou.
- Získání souhlasu pro zasílání marketingových sdělení, pokud je rozesíláte.
Zavedení efektivních firemních účetních procesů
Více informací
- Svoz dokladů od klienta
- Sdílení dokladů přes vzdálenou plochu
- Zajištění přístupu přes vzdálenou plochu do účetního programu
- Online přehled zpracovaných dokladů
- Zajištění mobilní aplikace pro účtování z terénu, pokud je to zapotřebí
- Zajistíme, aby doklady splňovaly formální znaky EET
- Nastavení různých přístupových práv
Komunikace se správci daní
Více informací
- Zajištění komunikace se správci v daných časových lhůtách
- Komunikace s okresní správou sociálního zabezpečení
- Komunikace s pojišťovnami
Obsluha datové schránky
Více informací
- Zasílání elektronicky podepsaných dokumentu např. DPH/KH/SH.
Registrace k daním, DPH / hlídání termínů podání přiznání
Více informací
- Zajištění registrační povinnosti daňových subjektů
- Ukončení registrační povinnosti daňových subjektů
- Daňové správcovství / kalendář daňových povinností
Poskytnutí sídla / provozovny s.r.o. / a.s. přebírání pošty (virtuální asistentka)
Více informací
- Poskytnutí sídla firmy
- Služba virtuální kanceláře
- Denní přebírání pošty a upozornění na přijatou poštu e-mailem.
- Označení na budově dle živnostenského zákona
- Možnost osobního vyzvednutí přijaté pošty
Poskytujeme pronájem malometrážních kanceláří a komerčních prostor
Více informací
- k dispozici zasedací místnost/kancelář o kapacitě od 2 do 10 osob
- možnost hodinového pronájmu vč. tiskárny, projektoru, občerstvení…
Transformace z FO na společnost s ručením omezeným
Více informací
- přechod z jednoduchého účetnictví na podvojné
- pomoc při změně právního subjektu
- zajištění kompletní dokumentace pro živnostenský rejstřík
- zajištění kompletní dokumentace pro Vámi zvolenou banku vč. přípravy pro složení základního kapitálu
- zajištění kompletní dokumentace pro vznik společnosti s ručením omezeným s Námi spolupracujícím notářem
Kompletní založení s.r.o. / akciové společnosti na míru s registrací volné domény
Více informací
- od výběru názvu společnosti a ověření, zda je možné název zanést do obchodního rejstříku
- po registraci volné domény pro tvorbu webu společnosti s ručením omezeným či akciové společnosti
- zajištění kompletní dokumentace pro živnostenský rejstřík
- zajištění kompletní dokumentace pro Vámi zvolenou banku vč. přípravy pro složení základního kapitálu
- zajištění kompletní dokumentace pro vznik společnosti s ručením omezeným s Námi spolupracujícím notářem
- zajištění kompletní dokumentace pro vznik akciové s Námi spolupracujícím notářem
Disponujeme pojištěním profesní odpovědnosti účetních, daňových poradců a auditorů, zaměstnanců za škodu.